fredag den 19. juni 2009

190609 New blondie and denim





jeans h&m, blondetop h&m, blazer h&m, lakstiletter stærk, taske mulberry (gave fra bror)

Jeg har dette outfit på idag. Jeg har lidt dårlig samvittighed for der sneg sig endnu et par jeans i klædeskabet ;-)Det var lidt af et tilfældigt køb fordi jeg manglede et par jeans til at afprøve et bælte. Det blev så disse her jeg tog fra bøjlen fordi de var i min størrelse. De viste sig at være ret så flotte da de kom på og så var de tilmed sat ned med 70%. De er i et lidt beskidt look med slid og nitter forneden på benene. De er lavet i lidt tyndere denim med stræk, så de er lækre at have på og man kan holde ud at have dem på en hel dag. Blondetoppen er også ny købt i går - kan bare ikke få nok af blonder :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar