mandag den 1. juni 2009

Matthew Williamson Jeans


jeans matthew williamson, tshirt h&m, sandaler bianco, læder guldbælte gant
Jeg var forbi Lyngby storcenter i sidste uge fordi jeg havde et ærinde derinde og smuttede i samme lejlighed forbi H&M. De havde et lille stativ tilbage med noget af sommer kollektionen fra Matthew Williamson, der var dog ikke så meget tilbage end badedragter en masse.
Der var en silkebluse og disse her jeans tilbage, så dem hapsede jeg. Det var meget heldigt at det lige var i min størrelse. Jeans har den flottest klare grøn/turkis farve. Farven er super flot kombineret med de guldfarvet lynlåse fortil og bagtil på benene. Der er lidt stræk i og gør dem super behagelig at have på. Jeg fandt også t-shirten på billedet som er lavet i forbindelse med Fashion Against Aids kampagnen som h&m kører i øjeblikket. De havde også hvid t-shirt lavet i 100% lyocell som var tynd i kvaliteten, den tror jeg bliver en fed basisitem i garderoben her i sommeren.
Mit nye halssmykke har jeg fået af min kære mor. Det er en bagua lavet i jade, som efter sigende bringer lykke.
Billedet er fra lørdagens outfit.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar