fredag den 12. juni 2009

Floral Dress

kjole 2.hand, sko h&m, bælte prada, leopard bælte h&m, armbånd 2.hand, ur pilgrim

Jeg havde et ærinde i byen så var nødsaget til at snige mig ud i regnen, så da jeg alligevel var ude i regnvejret så smuttede jeg forbi genbrugsen på vejen hjem. Fandt lidt af hvert, bl.a. denne søde kjole i blålige, røde og hvide nuancer. Som man har set i flere sommerkollektioner fra de store modenavne er blomster ikke til at komme udenom denne sommer, så jeg synes denne passer fint til sommerens blomster tendenser. Den er så gennemknappet og er sat med flæser i baner. Synes især godt om at den har sidelommer, jeg elsker at kunne stikke hænderne ned i lommer.

Kan det regnvejr ikke snart holde op? Vil snart gerne ud og lufte den ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar