fredag den 12. juni 2009

Another blonde



Hvis vejrguderne ville det, ville jeg godt have haft ovenstående outfit på i aften. Skjorten er iøvrigt fundet i genbrugsen i dag også. Vi har i aften været til sommerfest i børnehaven. Det var ellers meningen at vi skulle sidde udenfor til noget picnic, men det ville vejrguderne ikke. Så det blev indendørs picnic.
Jeg havde lavet marinerede kylling på spyd med sataysauce og stegte ris med kød, rejer og grøntsager. Til slut havde jeg lavet en kæmpe lagkage med banan, råcreme, syltetøj tilslut toppet med chokolade mousse og pyntet med jordbær og blåbær. Ærgrer mig over at jeg ikke fik taget noget billede af den, for den blev virkelig flot. Der var 5 andre forældre som også havde bagt, de fleste havde bagt chokoladekage. Så min kage blev hurtigt spist.
Det var lidt af en kunst at få bakset kagen derhen, så var glad for at manden for en gangs skyld ikke blev så sent på arbejdet, så han sad med den forsigtigt på forsædet.
Det var super hyggeligt og der var selvfølgelig lotteri om børnekunst. Og jeg vandt billedet min søns stue havde lavet. Jeg viser billedet snart. Det skal hænge i min søns værelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar