mandag den 22. juni 2009

220609 Dagens


Jeg har dette outfit på i dag - sandaler fra Acne, shorts 2.hand, sort t-shirt som jeg har lånt fra mandens skab, den er dejlig rummelig i tynd materiale fra Zegna Homme, paillet vest fra Day birger et mikkelsen, patronbæltet har jeg mindst haft i et årti fra h&m, halssmykke fra h&m og ruskindstaske med frynser fra Paris. Det er jo en dejlig solskinsdag ovenpå regn og hagl i går aftes, så benene blev luftet. Vi var ude og grille i haven og sad udenfor, men det varede ikke længe før de første sorte skyer kom faretruende ind. Vi besluttede at gå indenfor og dække op der, og godt vi gjorde det ved første indskydelse for der gik ikke lang tid før det stod ned i stænger og haglbyger. Vildt at det kan gå fra den ene yderlighed til den anden.... men det er jo junivejr, så omskifteligt og utilregnelig. Min mand og jeg stod på altanen for at se på regnen, som lignede en monsoon. Fantastisk syn!
Nå , jeg løber igen...videre i dagens program.

God dag til alle!



2 kommentarer:

  1. Rigtig fin vest - går fint i spænd med halskæden!

    Min kæreste og jeg gør det samme, når regnen styrter ned; står på altanen og kigger ud på himmel og jord, der står i et.

    /Maria

    SvarSlet
  2. Takker, det er en gammel sag, som jeg har været rigtig glad for.

    Vi synes det var et fantastisk syn at se som du siger himmel og jord, der står i et.

    /Chau

    SvarSlet