tirsdag den 23. juni 2009

My new leather jackets

Zara leather jacket



zara leather jacket stones



zara leather jacket bag

leatherjackets zara
Jeg besluttede mig for at returnere strikkjolen og monki toppen. Jeg bliver nok aldrig rigtige gode venner med strikkjoler, men man skal aldrig sige aldrig. Måske dukker den rigtige op en dag, det blev bare ikke denne gang. Monki toppen var jeg også meget i tvivl om, da jeg synes den var for "ung" til mig og faconløs, så retur kom den også.

Jeg har gået og ledt efter den rigtige bikerjakke i et stykke tid og så denne komme i Zara sidste uge, men desværre var den allerede udsolgt i min størrelse, jeg fik dog besked fra den søde ekspedient at jeg kunne ringe igen næste uge og få lagt en til side i min størrelse. Jeg ringede et par gange sidste uge forgæves, men igår fik jeg at vide at den var kommet....juhuu... så jeg kørte ind til Zara og der hang den og ventede på mig. Mens jeg stod og ventede i den mega lange kø spottede jeg den anden læderjakke med stenene på. Jeg har iøvrigt solgt min korte læderjakke fra Asos, så denne kommer til at være den perfekte erstatning hvis ikke endnu bedre. Jeg synes stenene på skulderen er super fint til det ellers lidt rå bikerlook. Jeg fik ikke oset i Zara, da jeg havde en p-billet som var ved at udløbe, men der var rigtige mange mennesker og en del rodet derinde. Der herskede en lidt stresset stemning derinde. Så jeg skyndte mig tilbage til min bil for ikke at få en p-bøde... jeg kom 10 min. forsent til den, men der var heldigvis ikke nogen hilsen fra p-vagten :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar