onsdag den 17. juni 2009

Nylon Street Book

nylon book



nylon



nylon.1



nylon.2



nylon.3



nylon.4



nylon.5



nylon3



nylon4



nylon2



nylon1

foto: Nylon Street, the nylon book of global style

Jeg har købt denne bog hos Urban Outfitters for et par år tilbage og synes den er meget inspirende og nutidigt. Jeg mener bestemt at jeg købte den for et par år tilbage, men jeg kan stadig bladre i den og finde på nye outfits i bogen, som jeg ikke lagt mærke til dengang. Bogen har ikke kun gademode fra storbyerne (København, London, Berlin, Paris, New York, Melbourne og Tokyo) men ved hvert kapital er der et forord om mode, historie, kultur etc. for hver by. Jeg har plukket et par billeder ud som jeg synes er flotte og inspirende at vise Jer. Jeg kan ikke lade være med at tænke på disse mennesker har måttet være en inspirationskilde for mange af de store designernavne som er oppe for tiden. Se på billederne om du ikke kan nikke genkendende til en del trends som er oppe for tiden...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar