onsdag den 10. juni 2009

Bright lights


Vejret så lovende ud i morges så jeg havde lyst til lyse farver, så om formiddagen gik jeg hjemme i dette outfit. Planen var at skifte sandalerne ud med mine lak gladiators, når jeg skulle afsted. Jeg går næsten udelukkende med Havianas sandaler hjemme, det er nok de sandaler jeg benytter mig mest af på et år. Jeg har 3 par som jeg skiftes til at bruge. T-shirten er fra Daveda, som jeg har fået af en veninde som ville smide den ud, så den hapsede jeg. Jeg synes den turkise aqua farve er fantastisk. Bukserne er fra Miss Sixty Eden, som jeg har købt på genbrug. Fletbæltet er fra h&m kids, hørjakken er fra Benetton købt på genbrug. Desværre viste vejret sig ikke at holde så outfittet blev skiftet ud i sidste øjeblik.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar