torsdag den 18. juni 2009

New boots from Maloles

maloles boots

Jeg tog forbi YouHeShe udsalget i går og der var en del lækre ting. Jeg havde desværre lidt travlt da jeg havde en tid hos massøren, så der var lagt en halv time til kigget. Jeg kiggede lidt på guld nederdelen fra Stine Goya, men synes den så brugt ud og stoffet var trævlet op enkelte steder, så jeg lod den være. Prisen var ellers super god kun 200,- Til gengæld fandt jeg disse støvler fra Maloles som jeg har luret lidt på hos deres hjemmeside, men har måttet lade være da prisen var 3380,- men de var sat ned til kun 400,- så dem hapsede jeg selvfølgelig. De er i blødt handskeskind og har håndlavet lædersåler. Er mest begejstret for ruskindet som sidder på støvlen og som man kan rykke op eller ned og for støvlens slanke udtryk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar