torsdag den 4. juni 2009

Yesterday Outfit

strikbluse bzr, jeans h&m, guldbælte gant, guld stiletter 2.hand, frakke bruuns bazaar

Vågnede op igår med regn og blæst. Det var som en efterårsdag, men heldigvis klarede det op i løbet af dagen med solskin. Det blev ret så lun men dog stadig blæsende. Så gårsdagen outfit blev lidt med forår og efterårsstemning. Min olivengrønne BZR bluse er en ældre sommersag, som er skøn at have på. Den er i let transperant strik, baggy med flagermusærmer og sidder helt til i taljen. De gråsorte jeans også en ældre h&m sag, som jeg bare har haft liggende i skabet i evigheder, men nu er de kommet tilbage næsten i første række af jeans. De er i skinny facon med slid fortil. Frakken i 100% gedeskind er et af de bedste fund jeg har gjort mig, den er fra Bruuns Bazaar. Skindet på frakken er tyndt og ret så delikat. Jeg har passet godt på den og den er som ny selvom den har flere år på bagen efterhånden. Den tog jeg dog med i taske da jeg skulle afsted, for ikke den skulle blive våd. For det ikke skulle blive alt for efterårsmørkt, tog jeg mine nye guldstiletter på og guldbæltet. Jeg kan godt lide mikse efterårsfarverne sammen med det gyldne, synes at kombinationen skaber en fin balance. Tiltrods for at frakken er i lys brun, så matcher den fin de gyldne toner.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar