tirsdag den 23. juni 2009

230609 Summer outfit and the sequin waistcoat


Jeg har dette på i dag, som består af en tynd t-shirt h&m, lædernederdel fra vila, sandaler Bianco, råhvid vest med hvide og sorte pailletter fra Malene Birger. Jeg har dog en sort paillet vest fra h&m på det sidste billede. Den kom med hjem igår, da jeg var forbi h&m for at returnere strikkjolen. Hvad synes i om den? Jeg kan godt lide at den ser lidt skødesløs samtidig med den bare hænger også er den er længere fortil end bagtil. Kan godt lide kombinationen mellem de fine pailletter og det skødesløse snit.

Vejret er jo upåklagelig idag og det er Skt. Hans aften i aften. Vi skal ud til et vennepar og grille og senere ud at se heksen blive brændt på bålet og synge midsommervisen. Jeg har ikke besluttet mig hvad jeg skal have på i aften. Men jeg skifter til noget andet, da den sorte lædernederdel er varmt at have på i solen. Krydser fingre for at vejret holder...


God bålfest til alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar