fredag den 26. juni 2009

Coral & Chanel Orange Fizz

koral stilleben

Jeg købte den famøse neglelak fra Chanel i går. Farven Orange Fizz. Efter min mening synes jeg den er mere coral end orange. I mandags var jeg var forbi Magasin Lyngby sammen med en veninde for at se den og tænk de havde totalt udsolgt af den. Der var iøvrigt en venteliste hvor der allerede stod 16 på den. Jeg fandt min i den lokale Matas uden nogen ventetid. Jeg tror allerede den bliver et hit. Da jeg kom hjem fandt jeg Eurowoman bladet i postkassen og minsanten om ikke de har valgt at have den samme farve på deres forside. I skrivende stund har jeg allerede bladet det igennem, men har endnu ikke nærlæst artiklerne.

Jeg synes farven koral er en lækker farve om sommeren, så enkel og frisk, men jeg skal have den i små doser. Jeg tror aldrig jeg ville investere i en koralfarvet frakke eller kjole. Billedet foroven viser lidt hvad jeg har af ting i farven koral. Toppen er fra genbrugsen, den er helt ny og var stadig med prismærke da jeg købte den. Den er fra h&m organic cotton serie. Blomsten er netop plukket af min søn, da jeg tog dette billede, så det kom med, selvom den ikke er koralfarvet. Han legede med modellér voks samme aften og havde han valgt den koralfarvet, så den kom også med. Spænde fra Pieces, som kom i en sampak med 2 stk. Net fra Lot#29


orange fizz

Ingen kommentarer:

Send en kommentar