lørdag den 17. september 2011

Weekend shopping


Hvad gør man når man har lyst til at shoppe og det ikke kan lade sig gøre? Fordi man har legekammerat på besøg og der er mange praktiske ting som skal ordnes i huset. Så er det man går online og surfer lidt og foretager en oversprings manøvre bare for at slippe for at lægge rent tøj sammen eller vaske køkkengulvet. Det var hvad der skete i eftermiddags...ups! Og som jeg har sagt før, det er farligt at snuse hos Zara online. Men jeg undskylder det vist med at jeg i lang tid har gået og ledt efter en varm parka coat. Også har jeg haft øje med denne her fra Zara men den har været udsolgt i str. S, men skæbne ville at jeg så de fik den hjem i str. S hjem igen. Så haps haps.

Det er ovenstående parka det drejer sig om. Kan godt lide den er i en kort model med praktiske lommer og en stor foret pels hætte. At den er kort er bare mere flatterende for en bette skid som mig, de praktiske lommer er et must for mig, som godt kan lide at have div. ting som læbepomader, bilnøgler, tyggegummi på mig. Hætten med plysfoer ser bare totalt hyggelig ud. En ekstra detalje er at foret kan lynes af. Så nu glæder jeg mig til at pakken ankommer.

3 kommentarer:

  1. Nej hvor er den fin og formentlig varm.

    Det der med udtageligt for er en god ting. Jeg købte en fra Lollys Laundry i foråret på tilbud. Og da den kom, var der både en hætte, der kan tages af og på og vatteret for, som kan knappes i. Det var en meget positiv overraskelse:-)

    Jeg bruger den lige for tiden uden for (og hætte), men den kommer jo til at holde langt ind i sæsonen, fordi der lige er et lag mere at gøre godt med.

    SvarSlet
  2. Hvor er den flot :-) Sådan en jakke vil jeg også gerne have :-)

    SvarSlet
  3. @Liselotte,
    Jeg glæder mig også til den. Jeg har også som dig haft gode erfaringer med tag-ud foer, det er ligesom at få 2 frakker i en. Jeg har en Marlboro frakke, købt for mindst 7 år siden. Da jeg købte den var det mest på mandens opfordring fordi jeg ikke ejede noget praktisk overtøj, men den har vist sig at være et sccop.

    @J´adore,
    Jeg synes også den er flot og håber den lever op til forventninger når den ankommer. Den er stadig til at få...skynd dig inden kulden kommer ;-)

    /Chau

    SvarSlet