lørdag den 10. september 2011

Det nyeste..



Jeg fandt et godt close up billede af mine nye leopard sandaler hos bloggeren The Blonde Salad Tørklædet hun har på er også super lækkert og jeg ville ønske det var mit. Det er i øvrigt fra Yves Saint Laurant i cashmere. hmm...det ser lækkert ud. Come to me, please! :-)

Manden er stadig i gang med taget, så sønnike og jeg har selv nydt en fantastisk lækkert Osso Buco, som har fået lov at simre i 4 timer. Mums! Nu er det ham som har legekammerat på besøg og jeg kan høre at de bygger med klodser, mens jeg sidder i stuen og forsøger at komme alle mygene til livs. De har desværre haft fri adgang til huset da alle døre har stået åbent. Dagen i dag har været en super god dag hvor der var plads til leg med legekammerater, jeg nåede at handle ind hele 3 gange. Den ene af gangene fordi jeg glemte et smykkestativ i Netto. Har I forresten set det? Der er så fin og kan fås i 3 farver. Sidste gang jeg var afsted var med sønnike på cykel ned til nærmeste center fordi jeg manglede persille og citroner til retten. På denne tur ender vi spontant med at bestille en ny cykel til ham hos cykelsmeden. Cyklen ,han har nu er nemlig ved at være lidt lille til ham synes han. Han vil gerne have en med gear, sikkert inspireret af hans skolekammerater. Så på tirsdag står hans nye cykel klar med 7 gear og han kan selvfølgelig ikke vente.

foto: the blonde salad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar