fredag den 9. september 2011

Fredagens overload







foto: planet blue lookbooks

Fantastiske billeder af lækre smykker i overflod. Det er fantastiske billeder af accessories som bare er smukke og samtidig inspirererende. Jeg får helt lyst til selv at overdænge mig med smykker, men når det så er sagt så er det vist til sjældenhederne jeg går med mange smykker på en gang. Jeg er vist bare mere typen som går med et par smykker og et ur. Det er bare ligesom min stil. Men drømmer om en gang at kunne overdænge mig med smykker uden at ligne en idiot med alt for meget julepynt...

3 kommentarer:

  1. Øh, ditto, men jeg tror ikke det sker. To ringe ad gangen, et armbånd eller en halskæde er maksimum for undertegnede.

    SvarSlet
  2. he he...ditto her. Lige nu har jeg 2 ringe på en finger og vielsesring på den anden ringfinger.
    Ur på håndleddet, ørestikker i begge ører og et halssmykke. Thats it and it works for me ;-)

    Tror også mine kolleger og samarbejdspartner vil glo hvis jeg troppede op en dag full equipt. ha ha ha..måske jeg skulle prøve en dag.

    /Chau

    SvarSlet
  3. Jep, til et møde, hvor du kan sidde og gestikulere og hamre dine armbånd ned i mødebordet for at understrege dine pointer:-)

    SvarSlet