torsdag den 8. september 2011

Dagens: Plisseringer igen

Plisseringer igen...ja, jeg ved det godt. Endnu et outfit med plisseringer igen. Jeg havde ellers noget helt andet på igår, som vores direktør synes var street agtigt. Det var vist hans udtryk :-) nåede desværre ikke at tage noget billede fordi jeg havde lidt meget at se til og da jeg så endelig havde tid så blæste det en halv pelikan.

Nå men i dag har jeg min nye nederdel på fra Monki. Samme model har jeg også købt i rosabeige farve. De er fantastiske at have på, og jeg må indrømme at elastik i livet er en dejlig opfindelse. Cardigan i uld og bælte fra H&M, skjorten er fra Comme des garcons for H&M, tørklæde fra Zara. Zebra slippers fra Kassandra, som jeg har haft i mindst 8 år. De er godt brugte, men de er i en god kvalitet og man går stadig godt i dem. Så det er et glædeligt gensyn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar