fredag den 9. september 2011

Dagens "dykker" LBD

I får lige dagens på en fredag. Her er jeg i kjole fra H&M Trend, som er lavet i noget stof som minder om neopren. Det er heldigvis ikke stift som neopren kan være. Den er dejlig blød og intet der strammer på den. Så en af de bedste lay down kjoler jeg har. Sandalerne jeg har på er nye og i læder med leopard print. De blev købt i lørdags da jeg var forbi Sticks i Lyngby for at bestille take away sammen med en veninde. Ventetiden blev brugt på at ose lidt i Magasin hvor jeg fandt dem hos Topshop sat ned fra 499,- til 100,- så haps haps.

Nå, jeg er på vej ud af døren. Svømmesæsonen er begyndt så jeg skal afsted med sønnike. Efter følgende skal vi ud og snolde fredags slik til Disney sjov. God fredag derude!

kjole hm trend, halssmykke hm, sandaler topshop, ur michael kors

Ingen kommentarer:

Send en kommentar