torsdag den 15. september 2011

Et mad indlæg - så er I advaret.

Sønnike med sin box med kyllinge kødboller og 3 stk. lammekoteletter. En til hver, som blev spist med det samme.

Sushi rolls og 3 spyd med kammuslinger til de voksne. Softshell crab i rispapir.

3 stk. grøn te is. Sønnike fik chokolade pynt på toppen. Manden fik raw cake.


Vi får altid Sencha te med sammen med maden.

Sønnikes faste asparges med bacon.
Lammekotelet som er en fave hos Sticks.

Oksekød spyd til manden, som blev spist af sønnike. Og det var lige sagen. Det må jeg huske til næste gang.
Lakseruller rullet i radise, som var en del af luksus sashimi platten.

Epi hapser (indbagte rejer)

Rispapir med softshell crab.
Rispapir med and. En del af menuen "Anden, laksen og den venner" som dyppes i en lækker Goma sauce.
Lux Sashimi platte med laks, tun, rejer, hvidfisk m.m.

"Laksen, anden og dens venner"

Et udklip af hvad vi fik at spise på Sticks and Sushi på Gl. Kongevej i går aftes. Et spontant påfund fra min side, for at fejre...mig mht. jobbet :-) Manden ringede til hans bror for at invitere ham på sushi ad libitum hos Sticks. Og det sagde han selvfølgelig ikke nej til. Som I kan se på billederne var der bestilt rigelig med mad.Faktisk fik jeg så meget at spise at jeg nærmest fik det dårligt. Men det var så lækkert det hele, især deres lammekoteletter er værd at fremhæve. Hvad der overraskede mig allermest var sønnike. Han spiste en hel boks med 6 kødboller og ris, Så fik en extra portion ris oveni, 1 lammekotelet, 1 oksespyd, asparges med bacon og isdessert. Han spiser som en mand, men det er typisk ham, er det noget han kan lide så helmer han ikke. Vel ligesom os voksne :-)
Til det hele fik vi øl, vand og te til. Desserten var grøn te is og manden fik en raw cake.
En super god aften i dejlig selskab.

Og hvad skal vi have i aften, som også er valgaften. Hjemmelavede frikadeller med spidskål. Sådan!

Til Jer over 18 - husk at stemme!

2 kommentarer:

  1. Sticks'n'Sushi er godt! Jeg har været der to gange indenfor en uge, jeg kan så ikke lide sushi men spiser gerne sticks :D

    SvarSlet
  2. Du har så meget ret! Jeg kunne spise der hver dag eller i det hele taget sushi og sticks. De burde indføre rabatkort til os stamkunder :-)

    /Chau

    SvarSlet