søndag den 17. oktober 2010

Træt

leggings monki, trøje gina tricot, jakke zara, tørklæde rabens saloner, hue armani jeans, sneakers sam edelman



Jeg har været så bustet de sidste par dage. Fredag aften hos en af nabopigerne var rigtigt hyggeligt og jeg kom først hjem klokken halv to, men jeg havde heller ikke mere end 40 meter hjem. Jeg som frygtede at vi ikke havde noget at snakke om, men hold op snakken gik.
Igår aftes havde manden oktoberfest med hans kammerater og jeg havde lovet at lave Osso Buco med granola, hjemmebagt brød og pandekager. Jeg brugte 4 timer på at lave mad. På terrassen stod 18 forskellige special øl i skyggen på køl. De fleste troppede allerede op kl. 14 og hjalp manden med at lave et stykke af taget som trængte til udskiftning. Vejret var også perfekt til tag udskiftning så det var bare med at få det gjort inden vinteren rigtigt kommer. De var alle til stor hjælp og godt sultne da der blev serveret. Så i dag har jeg været helt bustet og taget en morfar og nåede en kort tur omkring vores sø. Jeg trængte til frisk luft.

Men nu har jeg efterårsferie og det er bare så fedt. Har ikke rigtig nogen planer end jeg skal have købt en masse nye grønne planter til hjemmet nu hvor sommeren er gået på hæld. Så skal jeg i byen og mødes med veninder og bare ose. I løbet af ugen skal vi opleve Sværdet i stenen i Tivoli. Manden har ikke ferie...næhh..han skal arbejde de fleste dage.

God efterårsferie derude hvis du også er en af de heldige. Jeg kan anbefale at lave Osso Buco i ferien for den kræver tid - opskriften finder du her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar