onsdag den 20. oktober 2010

I been craving for suede pants



Lige siden jeg så denne editorial med Anja Rubik i H&Ms Magazine har jeg cravet de her brune ruskindsbukser som hun har på her. De var online i alle størrelser da de kom ud, men da jeg så endelig besluttede mig for dem var de selvfølgelig udsolgt i min størrelse og nu er de totalt udsolgt. Jeg har siden da jævnligt logget ind på siden i håb om at der måske dukkede et par op i min størrelse, men uden held. Men på min såkaldte ose tur i går med min gode ven J, så fandt jeg dem endelig...jubiii... og dem jeg valgte er smørbløde. Lige et tip fra mig og det er, at mange gange oplever jeg at til trods for at det er samme stykke tøj, så kan der altså godt være forskel i ruskindet. Ruskind er et levende materiale og der kan godt forekomme forskelligheder og kan sommetider føles lidt stift i det. Så derfor kigger jeg altid dem alle igennem og jeg fandt et par som var i det helt rigtige bløde skind. De koster 499,- og fra LOGG.

Iøvrigt er det en fantastisk flot editorial og som er flot og inspirerende. Trøjen hun har på måtte også gerne finde vej hjem til mig. Den ser nemlig dejlig varm og vamset ud og i en lækker grå. hmmm... Fandt den desværre ikke derinde i går.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar