torsdag den 21. oktober 2010

Halloween i Tivoli


foto: Tivoli.dk

Om ikke så længe drager hele familien ind mod Tivoli hvor vi skal se Sværdet i Stenen i Glassalen. Vi tager derind før forestillingen så vi har tid til at udforske haven. Sidste år var haven imponerende smukt pyntet op med halloween ting, så jeg er spændt på at se om de overgår det i år eller om det er lige så smukt og stemningsfuldt. Sidste år var det lige noget for lillemanden. Ham og jeg skal også prøve forlystelserne - indrømmet jeg er et stort legebarn. Det siger ikke manden noget, så han vil meget hellere kigge på. Jeg håber at vejret holder for udenfor skinner solen, men det er koldt. Jeg skal se om jeg kan finde skiundertøjet for jeg hader at fryse.
Nedenfor er programmet for dagen. Indtil videre har vi ikke planlagt for hele dagen, men jeg regner med at vi finder et sted i København og spiser. Måske på LETZ SUSHI, hvor jeg jo har et gavekort til. Men indtil videre er der kun aftalt at vi skal have "blå" popcorn, for det har lillemandens kæreste fortalt at man kan få derinde. De var derinde i tirsdags. Spændende...

Hav en dejlig torsdag derude!




2 kommentarer:

  1. Åh, jeg elsker Halloween :) Selvom jeg burde være for gammel til det, og jeg ikke har børn som undskyldning til at fyre den af :D

    /June
    pixeleret.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg har heller ikke børn, men syns godt man kan fyre den af alligevel ;)jeg og veninderne gør i hvert fald så kig forbi min blog næste weekend til halloween det bliver sjovt :D
    I LOVE HALLOWEEN!!!!!!!!!!

    SvarSlet