mandag den 18. oktober 2010

I IKEA helvede

strik fra hm, skinny jeans topshop, bikerjakke zara, halstørklæde monki, støvler acne


Min første feriedag gik med at sove lidt længere og hygge med lillemanden. Jeg kom til træning, og efterfølgende en tur forbi en af mandens kammerater som havde glemt sit kamera i lørdags. Han og familie skulle i Tivoli så de havde brug for det, og da det var på vejen til IKEA tilbød jeg at komme forbi med det. Så jeg var lige forbi til en tepause og videre til Ikea helvede hvor alle p-pladser nærmest var optaget. Jeg var ved at opgive, bare tanken om menneskemylderet gav mig faktisk lidt myrekryb, men så dukkede der lige en plads op nærmest for næsen af mig, så jeg tog chancen. Det gik egentlig smertefrit for jeg gik direkte til planteafdeling, fik det jeg ville have og direkte til selvbetjening. Så hurtigt ind og ud igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar