lørdag den 9. oktober 2010

Caroline, du har min frakke på!


foto: carolinesmode



Det er ikke første gang jeg støder på Caroline fra Carolinesmode, hvor jeg opdager at hun og jeg har købt ens sager. Bl.a. begge mine leopardfrakker fra Zara, leojakke fra h&m, min shearling jakke fra Zara, den grønne tunika fra Zara, støvler pistol short fra Acne og nu frakken fra COS, som jeg bloggede for ikke så længe siden. Caroline har også en fed stil og jeg bliver meget inspireret af hendes stil omend hun har et budget som ligger langt over mit. Men sjovt at se at mange af de ting jeg har købt faktisk ikke er set på hende før mine køb. Jeg opdager ofte et stykke tid efter at hun har dem, hvilket bare bekræfter mine køb. Synes det er fedt at hun både kan kombinere de dyre ting med highstreets køb.

Hun ser iøvrigt fab ud i det enkle outfit med herrehatten og lækker taske.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar