fredag den 1. oktober 2010

Brede bukser og i efterårs farver



Gårsdagens outfit i efterårsfarver, hvor jeg fik en kommentarfra en kollega, at jeg var i efterårsfarver. Det passer vist meget godt til årstiden, for bladene på træerne er allerede blevet gule og brune. Der var nattefrost forleden nat så det var brrrr at stå op til. Morgenerne er heller ikke lyse mere, så dagene er hurtige blevet korte og kolde. Havde ellers besluttet at tage en kjole på, men skiftede den ud fordi jeg var ret så kuldeskær den morgen. Så det blev til min tudsegamle bukser fra Dico, som nogen måske husker. Dem har jeg godt nok været fan af, så meget at jeg har 3 par af dem. De er i en fin let uldkvalitet også holder de bare faconen vask efter vask.
Den hvide strik er fra Monki og ny, som jeg fik købt til deres crazy udsalg, vist nok for 30,- For første gang i år kom min vinter faux leopardpels ud af skabet. Vi var ude og gå en tur om aftenen og det passede fint med den. Hader at fryse.

1 kommentar:

  1. Ser super lækkert ud - den karrygule er en rigtig god farve til dig :)

    SvarSlet