mandag den 4. oktober 2010

New In // RED Shorts



Jeg har en drøm om at finde et par røde ruskindbukser på et loppemarked, gerne helt smalle. Men det fandt jeg ikke på loppemarkedet i lørdags, til gengæld fandt jeg disse røde hotpants i ruskind. Må indrømme at jeg ikke er til så korte shorts, men farven er fantastisk og til kr. 30,- så kom de altså med hjem. Der skal lige udskiftes et par knapper, så tænker jeg at de klar til efteråret med et par strømper til efteråret. Er der nogen som har idé hvordan de kan styles uden at man får et vampet look?

1 kommentar:

  1. Ja! Jeg har villet have nogle i lang tid. Jeg ville sammensætte dem med sorte uldne strømpebukser, en stram langærmet sort bluse, et sort bælte (gerne med guldspænde) og sorte wedges :) Når man har en så kraftig farve på, synes jeg det er pænest at holde resten neutralt.

    SvarSlet