søndag den 3. oktober 2010

Søndagens loppemarked look

strik monki, armybuks og bælte genbrugen, jakke zara, tørklæde rabens saloner, sneakers sam edelman

I går stod jeg sent op efter en god shoppeaften i København og efterfølgende drinks. En super hyggelig aften hvor tiden bare fløj afsted, at jeg ikke nåede det sidste tog. Jeg er helt ude af form hvad angår drinks, så jeg var helt bustet da jeg vågnede op, men drattede om igen. Så træt at jeg overvejede at aflyse min loppemarked aftale....men men...det ville jeg heller ikke gå glip af. Loppemarkedet foregik i en stor hal i Farum og en begivenhed som sker den første lørdag i hver måned, så det ville jeg bestemt ikke gå glip af :-) Så afsted kom jeg og manden tilbød at køre os derud og hente os efterfølgende. Luksus! For så ville han og lillemanden tage i skoven og snitte figurer og lave kastaniefigur. I Farum var jeg overrasket over hvor meget der var af alt muligt og blandede sager, møbler, tøj, tasker, køkkenudstyr, legetøj, tørklæder, sko, støvler...alt var der meget af. Det var så mega hygggeligt at være der. Vi fik en kop kaffe gratis og summede rundt derinde. Vi fik selvfølgelig hver et par ting med hjem derfra. Jeg fandt et par røde shorts i ruskind, en lys blød herrehat og en sættekasse til lillemanden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar