tirsdag den 19. oktober 2010

Tid til hinanden og ændringer







Nu er efterårsferien over nogen af os og jeg synes det er dejligt. Der er tid til hinanden og man kan selv disponere sin tid. Desværre er min mand på arbejde, så ferie for mig er ikke så meget tid til hinanden de første par dage i ferien. Men på torsdag så har vi alle fri og det glæder jeg mig til. Vi skal i Tivoli og se deres Halloween udsmykning af den gamle have. Senere skal vi se Sværdet i stenen. Det glæder jeg mig til. Billederne her er dejlig inspiration hvad man kan bruge sin ferie på.

I mellem tiden mens han er på job, så har jeg været praktisk og bare haft min egen tid. Jeg går også og sysler lidt med bloggen. Jeg har før nævnt at der vil komme ændringer på bloggen og det er fordi jeg har indgået samarbejde med Trendsales. Det betyder at min tid hos Blogspot snart er ovre, da jeg skal blogge inde på Trendsales. Bloggen her vil stadig være åben men ikke længere blive opdateret. Det er noget jeg glæder mig til og håber I vil læse med på Trendsales.dk når det bliver søsat. Jeg vender tilbage med mere update og link ligeså snart det er muligt.

2 kommentarer:

  1. Tillykke med dit nye samarbejde :)

    SvarSlet
  2. Det lyder skønt med Tivoli :) Og spændende med Trendsales <3

    SvarSlet