tirsdag den 25. maj 2010

why not blonde?


Jep, jeg besluttede at prøve blondeskjorten af med min marineblå blazer (secondhand) sammen med jeans (topshop). Det skulle ikke være pænebukser for så vil det være alt for pænt til mig som hverdagslook.
Farvepaletten blev hvid, marineblå og mørkebrunt. Så det var enkelt og ikke for mange detaljer, for jeg synes blondeblusen med kalvekrøs foran og ved ærmer er rigelig pynt.
Støvlerne er fra Paul Smith og bæltet i ponyskind er i samme nuance og fra Kirsten Schjønning. Bæltet er "nyt" og det var en gave fra en af mødrene i min søns børnehave.

I dag blev der afhentet billetter til filmen Sex and The City til næste uge, hvor vi bliver 7 piger som skal gense veninderne :-) også skal vi ud og spise dim sum efter filmen. Det plejer at være super hyggeligt og jeg glæder mig til at se mine "filmveninder" og mine dejlige veninder. Kan næsten ikke vente....

2 kommentarer:

  1. Hej Chau!! Det kunne måske også være lidt cool at have læderbukser, og så en sort top og så den der blondeskjorte udover!!?? :D

    SvarSlet
  2. Det lyder også flot! TAK for inspiration.

    SvarSlet