fredag den 21. maj 2010

læderjakken fra FAA kollektionen


Lige et flash af læderjakken fra FAA kollektionen. Det var slet ikke meningen at der skulle endnu en læderjakke hjem. Men den overraskede mig meget ved eventen, for den er lavet i vintage læder og den er dejlig blød. Faconen er også fin med de markerede skuldre og at den er lidt kortere bagtil synes jeg er en fin detalje. Den er fin til at gøre en fin kjole lidt rå.. Prisen for den er 499,-! hvilket er super fin for sådanne en læderjakke.

7 kommentarer:

  1. Jakken er helt magen til min :o) Måske jeg er farveblind? Jeg synes der er et brunligt skær i den i hvert fald.
    Fin er den.... dog var jeg meget i tvivl om det virkelig var skind og måtte lede indvendig for at finde ud af det. Men det er det jo... det er bare meget anderledes end det andet jeg har i skind.

    Synes virkelig kjolen er fin til dig! Og synes nok det ville være synd at fjerne flæserne...

    SvarSlet
  2. Jakken synes jeg er i grå vintage læder også med en anelse brunligt skær :-) ja, skindet er anderledes end andet skind, men det tror jeg skyldes at det er blevet behandlet så det får vintagelook.

    Ja, du har nok ret at det nok vil være syndt at fjerne flæserne på kjolen. Har du selv købt den?

    /Chau

    SvarSlet
  3. Du har ret med skindet... købte du også en str. 36? Pasformen er forbavsende god på jakken synes jeg.

    Ja jeg har også købt kjolen. Jeg har aldrig haft noget i den farve og blir nemt meget bleg at se på, men jeg synes bare den var så fin og tænker, at jeg må ty til selvbruner :o) Og så var den jo så billig.

    Jeg købte også sandalerne, som jeg også synes er superfine til prisen. De lugter dog meget kraftigt, men det håber jeg forsvinder.

    SvarSlet
  4. Jeg synes også pasformen er forbavsende god. Ja jeg købte også en str. 36 som iøvrigt overraskede mig, for jeg plejer at købe deres læderjakker i str. 38.

    Jeg synes ikke at sandalerne lugter, tror du ikke det bare er fordi de er i læder og de foretager sig med tiden.
    Sandalerne er rigtige fine :-) og iøvrigt har jeg faktisk lige faldet over et par andre i Monki i sort/hvidt skind..ahem...er lidt vild med det sorte/hvide i kombi.
    Der er iøvrigt 50% på mange ting i monki og ved køb af 3 ting yderligere 30% så det forsvarede det lidt :-)

    /Chau

    SvarSlet
  5. Jo det er nok lugten af skind og indfarvning der er lidt kraftig. Jeg er også lidt sart hvad den slags angår.

    Jeg synes aldrig jeg kan finde noget i Monki desværre :o( Men det lyder sørme billigt.

    SvarSlet
  6. Nicee outfit!! soo edgy =D

    SvarSlet