tirsdag den 18. maj 2010

In railroad stripes

skjortekjole, leobælte fra h&m, rosejakke fra garden kollection, støvler vintage, silketørklæde vintage


En pragtfuld forårsdag hvor solen har været fremme. Jubiii... Vi er lige kommet hjem fra en god tur i det gode vejr efter en omgang sushi hvor jeg igen fik lavet alt for meget og selvfølgelig blev det hele spist. Så vi trængte til at komme ud for ikke at lave en morfar på sofaen igen.

Jeg er rigtig glad for min røde jakke. Det var ellers en item fra the garden kollektion jeg var lidt i tvivl om, da den var det mest craziest item i den kollektion. Måske netop derfor er den blevet yndlingsitem´et i den kollektion. Lad mig sige det sådanne, man bliver set i den så man skal ikke have en off-day, hvor man helst bare vil være sig selv. Den er ret vellavet i genbrugsmateriale, den er let og dejlig at have på.

1 kommentar:

  1. virkelig lækkert outfit! det funker bare 1oo%

    jeg havde selv købt jakken, men kan simpelthen ikke sporte de der skuldre. jeg lignede en amerikansk fodboldspiller ;b

    SvarSlet