mandag den 3. maj 2010

New in // second hand silk blouses



Jeg fandt disse to fine silkeskjorter i jordfarver hos genbrugen i lørdags. Jeg elsker silke om sommeren og det føles så dejligt at have på huden. Det er bare noget luksuriøs over materialet og på trods af at stoffet er fint, så er det utroligt stærkt. Jeg havde spottet disse to skjorter ud for et par uger siden i genbrugen, men købte dem ikke. Men da jeg ikke kunne slå dem ud af hovedet, håbede jeg på at de stadig hang der og minsanten om ikke jeg var heldig. Og denne gang kom de altså med hjem :-) Jeg ser jordfarver som et af de helt store hits nu og til sommer. Især Chloé og Zara har lavet items i jordfarver som jeg synes er helt fantastiske. Så synes jeg at den pris jeg gav for 2 silke skjorter var et scoop. (Den til højre er fra Lindex)
Jeg har haft den ene på i dag, så dagens kommer lige om lidt. Stay tuned!

2 kommentarer:

  1. Labre! Hvor meget måtte du smide for dem?

    Ja, silketøj er generelt dejligt - det køler om sommeren og varmer om vinteren! Hvilken genbrugsbutik fandt du dem i, og har de flere silkeskjorter?

    Finder du iø vinderen af konkurrencen i aften?

    Beklager de mange spørgsmål :)

    SvarSlet
  2. Jeg slap en flad 50´er for begge.

    Jeg fandt dem i genbrugen i Ballerup, jeg synes ikke jeg så flere silkebluser.

    Jeg finder en vinder i aften :-)

    Stay tuned!

    SvarSlet