torsdag den 27. maj 2010

I dag i fletsandal

gedeskindsfrakke fra bruuns bazaar, silkeskjorte fra zara, tweednederdel fra patrizia pepe, bælte fra kirsten schjønning, strømper fra hm, lædersandaler fra chloé.


Jeg har mine gamle elskede tweed nederdel fra Patrizia Pepe på igen. Den har mindst 5 år på bagen, men mærkeligt så er den røget frem i garderoben. Det er ikke så længe siden jeg sidst havde den på. Gedeskindsfrakken er også en gammel sag mindst 8 år, men den har vist sig at holde forbavsende godt, men jeg har også passet godt på den. Den kommer kun frem når solen skinner. Den bliver en klassiker fordi den har et klassisk snit og er lavet i smørblødt gedeskind.
Chloé sandaler er købt hos Kassandra og var en gave fra manden. Så dem første gang i et blad og drømte om dem, men de var alt for dyre for mig. Jeg ledte efter et par sandaler og synes de her var utrolige fine, men på det tidspunkt var jeg højgravid. Så jeg synes måske ikke lige det var det mest hensigtmæssige fodtøj for en højgravid og vi boede på 3. sal på det tidspunkt. Men manden synes de var så fine på min fod, at jeg fik dem. Jeg har også været utrolig glade for dem og nåede faktisk at gå med dem mens jeg havde stor mave :-) og det gik faktisk rigtigt godt. De er heller ikke vildt høje i hælen. Elsker dem fordi de er en kombination af flad fletsandal bare med hæl.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar