onsdag den 26. maj 2010

Kan du lide "Patrizia Pepe"?


For hvis du kan, så var det måske værd at tage forbi Museumsbygningen i morgen torsdag den 27.maj. For fra kl. 15-19 kan du shoppe Patrizia Pepe til dejlige priser. Det foregår i Museumsbygningen, Kastelsvej 18, 2100 København Ø. Der tages både kontanter og Dankort. Jeg har i mange år været fan af PP, især deres frakker og trenchcoat har været mine favoritter. I det hele taget er det lækkert tøj med anderledes detaljer der kommer derfra. Og de ting jeg har fra dem har holdt i mange år. Desværre så kan jeg ikke nå at være der imorgen - æv!

Er du fan som mig?

Og hvad sker der lige med vejret?! Jeg sidder indenfor i shorts dog med strømper indenunder og fryser....måske er jeg ved at blive sløj. Har heller ikke været helt på toppen de sidste par dage og alle omkring mig hoster og hakker :-(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar