tirsdag den 11. maj 2010

I baggy bukser



Jeg har været fraværende på bloggen fordi jeg hele weekenden har været på Pindstrup Centeret og fejret min svigerfars 60 års fødselsdag. Det var med overnatning og hyggelig samvær med familie og venner. Han blev fejret med manér sammen med 94 mennesker. Der var rigelig med mad som bestod af en 3 retters menu. Der var mange sange, taler og liveorkester som spillede op til dans. Jeg kørte mod Risskov fredag eftermiddag med sønnike og på vejen var jeg så træt at jeg måtte holde ind til en rasteplads og tage en powernap på 30 min. Det er hårdt at stå op kl. 5 om morgenen for at pakke og efter en travl arbejdsuge så er det hårdt at køre og vide at man har lidt over 3 timers kørsel forude. Jeg mødtes med min mand i Risskov da han havde møde i Århus hele fredagen. På vejen til Risskov bookede jeg en frisør tid hos min sædvanlige frisør, som havde helt booket op og havde en tid til mig kl. 19. Så jeg er blevet klippet igen.


Ovenstående billede er et outfitbillede fra sidste uge inden lokkerne faldt. Jeg har min "nye" second hand skjorte fra genbrugen på. Den er i silke og fra mærket Lindex. Jeg tænker at fjerne skulderpuderne i den. Hvad synes du - ser de forkerte ud på mig?
Bukserne er fra Monki også nye, de er fra udsalgskuppet hvor de havde sat yderligere 75% ned på alle de i forvejen nedsatte varer. Jeg mener jeg gav ca. 24,- for dem. Jeg hapsede dem også i sorte. Bæltet i krokodille er fra Kirsten Schjønning og støvler fra Zara.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar