tirsdag den 4. maj 2010

Gifts





Jeg fik en lækker creme fra Clinique og en special limited edition t-shirt fra Juicy Couture. T-shirten kan kun fås i San Francisco med netop dette print :-)

Jeg elsker cremer og min mand har tidligere kaldt mig en "cremebørge"...hmm...ikke så flatterende, men ikke desto mindre sandt. Jeg elsker cremer og lige pt. bruger jeg den fra Olay Regenerist Daily 3 Point Treatment Cream. Og jeg synes den er fantastisk. Min hud føles blød og smidig. Jeg synes virkelig det er et produkt som formår at gennemfugte min hud. Den er drøj og huden føles dejlig silkeblød med det samme. Den er helt klart min favorit pt.
Denne her fra Clinique som jeg har fået af min mand skyldes at han kender den da jeg efterhånden har brugt mindst 6 krukker. Den er også på listen af favoritcremerne og den har solfaktor 25. Praktisk for en som mig som glemmer at smøre mig med solfaktor især om sommeren.

T-shirten er i en dejlig elastisk materiale og godt for det. For han har købt den i petit størrelse ;-) tanken bag t-shirten er, at den vil være fin under en af mine blazer eller læderjakker. Så han har tænkt over det :-)

1 kommentar:

  1. Clinique cremen ier bare den bedste! Den er ihvertfald god til min hud, så den er også fast på hylden hos mig. Kan desuden anbefale Super Rescue antioxidant night moisturizeren som natcreme. Den er også ret lækker og jeg bilder mig ihvertfald ind at den gør en forskel:)

    SvarSlet