lørdag den 22. maj 2010

Kate Moss in summer








foto: The Fashion Spot

Jeg bombarderer Jer lige med disse fantastiske billeder med Kate Moss og det er endda ikke dem alle sammen jeg viser her. Og uden at bemærke det før til sidst så jeg at billederne er stylet af Emmanuelle Alt - selvfølgelig! De emmer bare af sol og sommer, noget som jeg craver vildt meget ovenpå en lang og kold vinter og et forår som ikke rigtig vil komme. Jeg håber at vi får set pinsesolen danse, den er ihvertfald højt på himlen nu. Håber det varer ved et stykke tid endnu. Hvilket minder mig om at manden har bestilt en tur til Madeira til sommer på et 5 stjernet hotel. Jeg glæder mig, det bliver fantastisk. Manden er til polterabend med alle drengene, så jeg og sønnnike har haft mine forældre og brormand på besøg. Jeg havde lovet at lave sushi, som mine forældre elsker ligeså meget som mig. Men bror og lillemanden er ikke så vild med det så jeg valgte at lave grøn pasta med laks og suppe til dem istedet for.

Jeg har nydt solen på terrassen mens lillemanden har hoppet på trampolin. Håber I også har nydt solen i dag. Lige nu ser jeg "Dirty Dancing" og det er bare en god film med gode skuespillere, god musik og lækkert hår og mode ;-) Baby har bare helt styr på tøjet og bærer hvide sneakers. Hvilket minder mig om mine her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar