torsdag den 20. maj 2010

Posten havde en lille ting med til mig...

transperant bluse og sølvbælte vintage, nederdel h&m, lak slingback dolce et gabbana, parka monki, taske og halssmykke h&m


Da jeg kom hjem i går aftes lå der en lille pakke på bordet fra h&m og den indeholdt denne draperet nederdel som jeg købte i sidste uge. Den er rigtig fin, men jeg er desværre kommet til at tage den en størrelse større end det jeg plejer. Det gør ikke det helt store, men den måtte gerne havde været en nummer mindre, men ikke desto mindre er den dejlig behagelig at have på og materialet krøller ikke let. Ovenstående er hvad jeg har haft på i dag.

2 kommentarer:

  1. Årh jeg har virkelig overvejet denne nederdel så meget! Den er så smuk, men hvordan ser den ud bagfra?
    www.jemapellekathe.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Den er rigtig dejlig at have på. Den er med lynlås bagtil og hel enkel, ingen dikkedarer.

    SvarSlet