torsdag den 7. maj 2009

Ærgrer mig gul og blå


foto: jak&jil

Jeg ærgrer mig stadig meget over at jeg for en måned siden ikke købte en denim 2.hand kjole til blot 35,- når jeg ser disse billeder. For kjolen var helt magen til den på billedet dog med korte ærmer. Jeg prøvede og synes den strammede over barmen og hang den tilbage, men når jeg ser hende bliver jeg mindet om at jeg bare kunne have den åben...arrgghghhh.... har selvfølgelig været forbi butikken igen og den er selvfølgelig solgt...æv!
BTW jeg lagde lige mærke til hendes fine guldur, som minder lidt i stil med mit nye ur. Nu bliver jeg bare endnu mere glad for mit ur, det ser cool ud sådan hun har sat det sammen med de øvrige armbånd. Der er blogget en del med sølvsmykker her og sølv der. Jeg har selv også en del sølv, men synes at guld bliver lidt forbigået. Guld ser ser helt cool ud med de rigtige accesories til.
I dag har jeg været forbi den lokale 2.hand butik og jeg fandt en denim nederdel gennemknappet. Den er lang så den skal lige under kærlig behandling før den tages i brug. Den er med lommer og poser ligesom den på billedet. Jeg skal bare have klippet den kortere så den går mig til lige op over knæet. Jeg har ikke besluttet mig om den skal syes forneden eller bare være med rå kant. Hvad synes du vil være bedst til en denimnederdel i knælængde, med rå kant eller ej?
Jeg fandt også en oversize sort tunica med åbning langs ærmerne med flotte guldknapper. En offwhite bluse med fine kniplinger som jeg tænker vil være super flot til en læderjakke eller denimjakke. Der var også den fineste boyfriend jakke i str. M (stor) i koral farvet. Øv - den var en tand for stor, ellers var den også hapset.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar