lørdag den 16. maj 2009

160509 On a rainy Saturday


studded blazer h&m, sortgrå skinny jeans h&m, stribet bluse fra red&green 2. hand, tørklæde rabens saloner, fald-ned støvler Bianco TS

Dagen idag startede overskyet og det regnede det meste af dagen. Jeg havde et ærinde i centeret så det blev bare dette outfit. Manden ville ikke med da han havde hangover fra Galla middag igår aftes. Så det blev sønnen og mig som drog afsted i regnvejret. Vi var forbi hm fordi jeg manglede fodletter (hedder de ikke det, dem som man har på når man har ballerina på, så man ikke ser man har sokker på?) Så det blev et par i blonde og tog også et sæt sorte alm. hvor man fik 5 par. Jeg fandt også en nederdel med layers, så den hapsede jeg mens jeg stod i kassen, da hun skulle finde ud af om der var 50% på et par knickers til sønnen. Nederdelen fik jeg også med 50%. Fik derefter handlede i Føtex, bla. fordi jeg manglede kærnemælk til at bage pølsehorn. Det endte selvfølgelig med at der kom mere i kurven end det jeg lige havde besluttede mig for hjemmefra.

Efterfølgende tog vi forbi Silvan for at købe kæderne til min ruskind fald-ned støvler, men de havde dem ikke store nok i størrelsen af den kæde jeg skulle bruge. Er der nogen som ved hvor man kan få dem ellers?

Ellers gik dagen bare med afslapning og hygge. I aften har jeg sat den sidste nitte i min sorte blazer, og jeg er overordentlig tilfreds med resultatet til trods for at jeg havde købt de forkerte nitter. Jeg synes den har fået sin helt egen personlighed. Jeg viser den imorgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar