torsdag den 7. maj 2009

070509 Dagens outfit - hvor blev foråret af ?!

sort t-shirt h&m, bukser topshop, boyfriend blazer topshop, overknee støvler shoebiz, zebratørklæde h&m

Jeg havde dette på i dag fordi det igen dryppede fra himlen, dog ikke så slemt men alligvel nok til at jeg ikke havde lyst til sommerfarver. Jeg bliver påvirket af vejret og lyset meget mere end jeg umiddelbart vil indrømme. Men sommetider hænder det at vejret ikke betyder så meget for mit valg. Da jeg boede hjemme beklagede min mor altid med at jeg skulle have mine hvide jeans på når det regnede for der kom stænk af vejsnavs på dem. Og dem som har prøvet det ved at det ikke altid kan fjernes ved normal vask. Og jeg gør det til tider igen - det med at have hvide bukser på når det regner.... ved egentlig ikke helt hvorfor mine hænder griber efter de mest sarte bukser når det regner....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar