tirsdag den 5. maj 2009

040509 outfit - stars and stripe on a rainy day

























skjorte med stjerner Soak of Luxery, cardi h&m, bælte Escarda, chinos h&m, læderstøvler DinSko, Metallicjacket købt i Hamborg, taske 2. hand
Jeg havde dette outfit på igår. Det var lidt af et vejrskift vi fik i løbet af natten, så jeg skiftede til læderboots lige i sidste øjeblik inden jeg skulle ud af døren. Havde tænkt på et par stiletter, men støvlerne var nok mere praktisk. Alt mit tøj på dette outfit har jeg ikke givet fuld pris på. Enten har jeg købt det på tilbud, haft rabatkort, købt på TS eller også har det være 2. hand. Det dyreste item på outfittet er jakken, som endda var til 50% off. Det bedste fund af nyere dato er helt klart min lædertaske med den flotteste brune farve med guld detaljer. Den har mange praktiske rum og jeg elsker at kunne organisere min taske.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar