torsdag den 14. maj 2009

140509 nye fund

nederdel topshop, blonde t-shirt monday, cardigan 2.hand, fald-ned støvler Bianco, bælte Hermes 2.hand
Jeg var forbi Lyngby i dag sammen med sønnen efter arbejde fordi Magasin havde ringet og sagt at de har skaffet min Stella Nova jakke med guldknapperne i str. small. Jeg synes jo at den i xs, måske lige var en anelse for lille så ville meget gerne prøve den i small. Small viste sig at passe mig meget bedre...

Ved p-pladsen på torvet havde magasin opstillede et stor telt med lagersalg. Vi smuttede lige derind, men jeg må indrømme at det ikke var overskueligt med en knægt i hånden og alle de mennesker. Så vi gik hurtigt ud igen. Jeg ved ikke om man kunne gøre gode fund derinde, men et kik værd hvis man har lyst til at stå og rode i en masse kasser med rigtige mange andre.

Til gengæld fandt jeg dette fra Topshop og Monday:
En kort denim nederdel, en top med blondeprint og en blonde top (Monday).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar