søndag den 3. maj 2009

030509 shopping på en søndag

Morgenen efter fest gik som sagt med at rydde op. Det var heldigvis ikke så slemt.
Dejligt at have min mor med til fest :-)
Hun er også så flittig i køkkenet.
Så efter bad gik turen til Lyngby mest for mandens skyld fordi jeg synes han skulle forkæles lidt siden det var hans fødselsdag i går. Vi osede kun i herresektionen. Han fandt to par sko - de var ens bare i hver sin farve :-) Super fine.
Han spurgte han mig om jeg ville se noget, men for en gang skyld afslog jeg :-)
Så vi tog ind på Sticks and Sushi som er vores favorit sted, da de har den bedste børnemenu og som min søn holder utrolig meget af. Især chokolade fisken som medfølger i menuen. Har nævnt stedet før - surprise.
Vi sluttede af med at handle lidt ind i Føtex da de har tilbud på torske loins som familien ynder at spise og manden er super god til at tilberede dem.

bluse h&m, bukser topshop, glimmertørklæde 2.hand, sko h&m, boyfriend blazer topshop (tørklæde på dør, nué)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar