tirsdag den 5. maj 2009

050509 Dagens outfit

























blondejakke h&m, nederdel 2.hand, støvler asos, tweedjakke med rævepels 2.hand
Jeg havde dette outfit på i dag fordi regnen stod ned i stænger i morges. Det var mest sort som kom på, kun brudt af et brunt nittebælte og en tweedjakke med rævepels. Billedet er taget i aften og er desværre grynet og derfor kan man ikke se blonden på jakken. Jakken er et af de bedste vintagekøb jeg har gjort mig nogensinde. Den har nok 7 år på bagen efterhånden og det kan desværre ses på inderforet som desværre er gået op ved ærmerne, jeg har syet det sammen på bedste vis. Den er i uld og er dejlig varm. Pelsen på den er dejlig tyk og fluffy. Den passer mig fint i farverne og facon.
Jeg bruger den ofte med bælte i livet for at skabe facon.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar