mandag den 11. juli 2011

The winner is ...

Tusind tak for alle de fine bud på 3 ord for sommeren og jeg kom virkelig i sommer humør af at læse alle Jeres fine kommentarer. Jeg er selv ved at tage tilløb til at komme i ferie humør og det må sige at I hjalp med. Alle bud var super fine, så det blev ved rent lodtrækning, så vinderen af konkurrencen denne gang blev:

Marie-Louise - Sol, kærestehygge og iskolde drinks!

Tillykke til Marie-Louise. Jeg sender dig en e-mail.

Til Jer andre, tak for jeres bidrag! Hav en dejlig solrig sommer!

3 kommentarer:

  1. Yes yes yes og jubii. :-)
    tusind tak! Har dog ikke modtaget en mail, men min mail er louiselarsenxD@hotmail.com

    SvarSlet
  2. hej igen,

    jeg har lige sendt mail til dig igen. Prøv at tjekke din junkmail :-)

    Vil nemlig gerne sende det til dig idag inden jeg går på ferie.

    /Chau

    SvarSlet
  3. Hvis du ikke når at sende, så venter jeg til du kommer hjem. Ingen stress og jag :-)

    SvarSlet