søndag den 10. juli 2011

Hvad synes I om disse her?



I pakken fra Zara lå der også de her sko. Først da jeg så dem blev jeg skuffet fordi jeg havde regnet med de var hvide, men de er mere cremefarvede. I dag har jeg taget dem op af æsken og prøvet dem. Synes faktisk de er ok i dag end i går. Hmm....hvad skete der lige der?
De blev købt fordi jeg tit bare gerne vil have et par flade sko på, for jeg er ret glade for mine snakeskin sko fra Jimmi Choo for H&M. De her er også herreinspireret også synes jeg det er lidt anderledes og flot at skindet har "huller" De er også jo meget mere praktisk end de høje hæle jeg plejer at traske rundt i. Så de her må siges at være et praktisk køb, men jeg har endnu ikke helt besluttet mig endnu. For der må jo være en grund til at jeg oftest køber heels og ikke flade sko. Men på den anden side er det rart med et par flade sko til afveksling for mine snakeskin.

På billedet prøver jeg dem sammen med et par bukser fra Monki og en blazer fra genbrugen.
Så er det op til Jer om I synes de er en keeper eller en no-go?

I aften er vi inviteret til middag af en af mandens venner, som er japansk af afstamning. Han er dansk gift og de har 2 skønne børn. Han disker tit op med de lækreste japanske specialiteter, som man ikke får på restauranter. Vi skal derhen med et fælles vennepar så det glæder jeg mig til. God aften til alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar