mandag den 11. juli 2011

Getting ready for vacation

Jeg har brugt en del tid i går med at forberede til den kommende ferie i Toscana, bl.a. få vasket og lagt tøj til side. Der skulle efter sigende være ret varmt dernede nu omkring de 30 hver dag, så jeg prøver at pakke noget let sommertøj. Tøj, som helst skal kunne mikses på kryds og tværs så det både kan klare en dag på tur, men med det rette accessories kan blive et aften outfit.
Så jeg har taget lidt fra som jeg vil vise jer som skal med. Her er et af dem. Det er satin shorts med smalt guldbælte fra H&M, de er faktisk nye, men det er efterhånden et par måneder siden de blev købt. Toppen i batik er fra genbrugen som jeg har 2 af i forskellige farver og er bare et trekant stof som bindes bagtil. Med dette outfit håber jeg at jeg kan holde varmen :-)

Tidligere i dag blev vi er blevet spurgt om vi vil ud og spise i byen aften. Så selvfølgelig skal vi det. Det er faktisk sønnikes venindes forældre som har spurgt. Det er utroligt at vi forældre er blevet så nære venner grundet vores børn.

Husk at deltage i Wet´n Wild konkurrencen hvor vinderen bliver fundet i aften!

2 kommentarer:

  1. Hvor blir det skønt for jer med en tur til Toscana. Der har jeg aldrig været. Skal I bo i hus eller på hotel?
    Du ser godt ud Chau.
    Kunne se du havde haft ringet til mig mens jeg var på Bornholm?

    SvarSlet
  2. Ja, jeg glæder mig helt vildt meget til Toscana og Firenze. Vi skal bo en hel uge på et stort hus som skal rumme 14 mennesker. Vi får vores egen afdeling, også er der svimmingpool. Efterfølgende kører vi selv videre mod Firenze, Pisa og langs kysten, hvor vi skal bo på nyt næsten hvert nat så vi munder ud i Rom. For der skal vi flyve hjem.

    Ja, jeg har ringet til dig :-) med et event. og jeg har skrevet til dig for over 14 dage siden men du har aldrig svaret :-(

    /Chau

    SvarSlet