søndag den 10. juli 2011

Vind make-up fra Wet´n Wild


Som fortalt var jeg til Wet´n Wild make-up event i torsdags, hvor der var tag selv make up af libitum. Så jeg fik taget (læst hamstret) lidt make up med hjem som flere af mine veninder og kolleger allerede har nydt godt. Det skal også komme en af mine læsere tilgode. Så du kan vinde ovenstående make-up ting, som består af 3 øjenskygger, 4 forskellige lipgloss, øjenbrynspen, eyeliner, skimmerpulver og neglelak. Det eneste du blot skal gøre er at beskrive sommeren med 3 ord. Så trækker jeg lod allerede i morgen.

17 kommentarer:

  1. vandmelon, solcreme, strand:-)

    God sommer, hilsen
    Lin

    SvarSlet
  2. ups, glemte lige min mailadresse:-) go dag:-)
    hilsen linB
    Lindaxzx@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Ih hvor lækkert :D Mine 3 ord må være (lidt) ferie, varme og afslapning!
    blog@rijah.dk :D

    SvarSlet
  4. Solcreme, Solbrun & grilmad :-)
    Dejlig blog!

    - Nicoline ♥

    SvarSlet
  5. Klara Ege Hansen10. juli 2011 kl. 17.54

    Lækkert!

    Mine tre ord er:
    Solkyssede flødedruknende jordbær :)

    Mvh
    Klara (keh37mzv[snabela]gmail.com)

    SvarSlet
  6. Sommer er:
    Is
    Grill
    Sol

    Mvh. Fie
    trend@fie.li

    SvarSlet
  7. Samvær
    Rosévin
    Sol

    Lækker præmie :-)

    Hilsen Michelle
    michellemadsen52@gmail.com

    SvarSlet
  8. Jeg tænker: Solbriller, is og solbrændt :)

    Ha' en god sommer

    SvarSlet
  9. Sol, kærestehygge og iskolde drinks!

    Marie-Louise
    LouiselarsenxD@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Danske jordbær, hygge og varme,

    Kimlinh-Nguyen@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Desværre må mit første ord være myg... derefter veninder og lys :)

    angel_heart_babe_heart@hotmail.com

    Lang mailadresse <3

    SvarSlet
  12. Lækkert :-) Sol, sodavand, Skagen :-)

    Lullumut
    lullumut@gmail.com

    SvarSlet
  13. Jordbær, sol, afslapning

    katrin@greencat.dk

    SvarSlet
  14. Kærlighed - Jordbær - Danmark :)

    Go´sommer til alle!

    SvarSlet
  15. Sol, kærlighed og jordbær

    amaliemd@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Konkurrencen er slut! Vinderen er fundet. Tak til alle Jeres fine bud!

    /Chau

    SvarSlet