tirsdag den 5. juli 2011

New In // Sandaler fra Zara Kids


Sønnike og jeg skulle hente manden i eftermiddags, så for ikke at skulle køre hele vejen hjem for så næsten at skulle ud af døren igen, besluttede jeg at vi kunne køre forbi Fields efter arbejdet. Sønnike var jo med som model i dag på jobbet så det var perfekt ikke at skulle køre hjem og hente ham i SFO inden. Jeg havde også et ærinde i Zara for at reklamere over en lynlås på en taske. Men jeg gik ikke tomhændet derfra for jeg endte med at købe de her fine sandaler i læder og der var endda penge til overs for tasken. Jeg synes de er et scoop for de kostede kun 129,- også er de i læder. De er det andet par sandaler jeg har købt på udsalg hos Zara kids, begge i læder til blot 129,- haps haps...

De fås helt op til str. 38 og kan købes her online hvor der netop er fyldt op med alle størrelser. Skynd dig for jeg tror de hurtigt de får ben at gå på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar