torsdag den 7. juli 2011

My new LBD

Shit...jeg har brugt mange penge i denne måned. Der er altså også kommet en del nye ting i garderoben. Jeg havde ellers sagt til mig selv at jeg ville spare op til den kommende Toscana og Firenze tur som er lige rundt om hjørnet. Men jeg bliver gang på gang fristet af lækre items både på udsalg og alt det nye. Falder I også i som mig?

Så det gik jo også "galt" i går, for jeg endte med at købe 3 kjoler, 1 nettop og sandaler. Denne her er en af dem. Undskyldningen for dette køb er at man altid kan bruge endnu en LBD :-) og denne her er enkel og kan styles med og uden bælte. Jeg havde faktisk bælte udenpå i morges, men for at vise Jer dens rigtige facon valgte jeg at tage det af. Den kan nemt dresses up med det rigtige tilbehør og stiletter, men da dagen i dag er en almindelig arbejdsdag og solen skinnede fra en skyblå himmel, var valget afgjort. Det blev et par flade lædersandaler med metal pynt, for at gøre den mindre fin. Den røde tråd i outfittet må være sølvdetaljerne i form af halssmykket, uret og de små fine metaldimser på sandalerne. Sandalerne er jeg virkelig glade for, super dejlige at have på og de er nærmest usynlige i deres nude nuance.

Kjolen er faktisk lavet i samme materiale som den hvide t-shirt jeg købte her. Den er super behagelig at have på for den går jo bare lige op og ned. Kan fås nu hos H&M Trend til kr. 249,-

2 kommentarer:

  1. De er virkelig flotte dine sandaler og ser rigtig eksklusive ud til den sorte kjole :-)
    xxHelene

    SvarSlet
  2. @Helene,

    Tusind tak, jeg er også rigtig glad for dem.

    /Chau

    SvarSlet